Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the pierre domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/faelgerep.dk/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
LAKCENTER I HILLERØD BLIVER EN DEL AF PIERRE.DK - FælgeRep.dk

Elkjærgruppens lakcenter i Hillerød er nu blevet en del af pierre.dk Autolakering A/S. Den hidtidige indehaver, Martin Elkjær, fortsætter som afdelingsleder, og han glæder sig over, at virksomheden nu er blevet en del af Europas mest moderne koncern inden for autolak-branchen. 

pierre.dk Autolakering A/S er netop blevet enige med indehaver Martin Elkjær om at overtage hans lakcenter i Hillerød, der hidtil har været en del af Elkjærgruppen og Qars-sammenslutningen. Nu bliver det moderne nordsjællandske værksted i stedet en del af pierre.dk-koncernen, og det betyder naturligvis, at Kolding-koncernens forskellige koncepter rykker ind på Krakasvej 6 i Hillerød.

Overtagelsen er sket per 2. juni 2020, og det vil også fremadrettet være Martin Elkjær, som lokalt står for den daglige ledelse.

– Jeg er glad for, at det er lykkes at komme med på pierre.dk-holdet. Det er hårdt at være selvstændig, og ved at blive en del af en stor og strømlinet koncern får jeg meget bedre mulighed for at koncentrere mig om det, som det egentlig handler om – nemlig at servicere kunderne og passe selve arbejdet, forklarer Martin Elkjær, der overtog lak-virksomheden for 12 år siden.

Flyttede fra Nørrebro til Hillerød

Dengang lå centret på Nørrebro i København, men i 2014 rykkede han teltpælene til Hillerød, hvor der i dag er en håndfuld ansatte.

– Vi er jo nok et meget klassisk lakcenter på den måde, at vi primært håndterer personbiler og varevogne. Vi har altid sat en ære i at lytte til kunderne og yde en god service. Det fortsætter vi selvfølgelig med, og jeg har faktisk en rigtig god fornemmelse, for jeg oplever virkelig, at pierre.dk har en professionel og ordentlig tilgang til denne overtagelse, understreger Martin Elkjær.

Han peger på, at han nu i langt højere grad kan rette blikket mod selve det essentielle i lakarbejdet, og i stedet lade pierre.dk’s administration overtage opgaver som bogholderi, ordrehåndtering og marketing.

Lakcenter med et højt niveau

I stedet kan Hillerød-afdelingen holde fuld fokus på kundeservice, levering og kvalitet, idet de administrative opgaver fremadrettet vil blive varetaget af pierre.dk’s call center og administration, der er beliggende i Kolding. Her er der stor tilfredshed med opkøbet.

– Vi er meget tilfredse med, at det er lykkes os at nå til enighed med Martin Elkjær om, at han og hans team bliver en del af pierre.dk. Martin har sammen med teamet formået at opbygge et stærkt lakcenter med et meget højt kvalitetsniveau og en rigtig god effektivitet. Det er parametre, som passer perfekt til pierre.dk’s principper og koncepter, fortæller Bo Jacobsen, som er administrerende direktør for pierre.dk Autolakering A/S.

Der er allerede sat gang i en række processer med at integrere pierre.dk’s gennemarbejdede og professionelle koncept i Hillerød-afdelingen, der i øvrigt skal være med til at understøtte de mange kunder, som pierre.dk Autolakering A/S har i Nordsjælland.