Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the pierre domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/faelgerep.dk/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
PIERRE.DK VIL I ENDNU HØJERE GRAD STYRKE DE NÆRE RELATIONER TIL SAMARBEJDSPARTNERNE - FælgeRep.dk

Danmarks største lakkoncern – pierre.dk – har i den senere tid sat gang i en transformation, som skal sætte koncernens mange gode samarbejdspartnere endnu mere i fokus. I den forbindelse har pierre.dk styrket deres kunderelations-team. Samtidig ændres koncernens produktion-management-struktur, hvilket er til stor gavn for de mange samarbejdspartnere.

Gennem de senere år har pierre.dk Autolakering A/S formået at udbygget sin position som markedsledende operatør både i Danmark og Sverige – og nu er de næste trin i den proces sat i værk.

– Vi har styrket vores kunderelations-team med Sales Manager Claus Andersen og Key Account Manager Kaster Bang Thorlund. Samtidig vælger vi nu at forandre vores produktion-management-struktur, så vi kommer endnu tættere på vores mange nære samarbejdspartnere. Med det nye set up er vi i stand til at kunne reagere endnu hurtigere på de ønsker og behov, som samarbejdspartnerne har, forklarer Bo Jacobsen, der er administrerende direktør i pierre.dk Autolakering A/S.

Kunderelations-teamet vil fremadrettet gennemføre udviklingsmøder med samarbejdspartnerne. Målet med det er, at pierre.dk – ud over almindelig opfølgning på samarbejdet – dermed kan afdække muligheder for at optimere og udvikle samarbejdet til gavn for begge parter og ikke mindst slutbrugeren – altså den enkelte bilejer.

Afdelinger inddeles i regioner

– På den baggrund vil vores kunderelations-team – i samarbejde med kollegerne i produktions-, kundeservice- og administrations-teamsene samt selvfølgelig den enkelte kundes team – implementere optimeringstiltagene, pointerer Bo Jacobsen.

Til understøttelse heraf har pierre.dk Autolakering A/S valgt at inddele de mange afdelinger i regioner, som vil blive ledet af en regionsleder. Samtidig vil Call Center skifte navn til Kundeservicecenter for at tydeliggøre den rolle og funktion, som personalet har i netop det team.

Operation Manager Jesper Mosdal vil samarbejde med de tre regionsledere. Det er Jens Düring i Region Nord, som dækker Jylland fra og med Horsens og op, Tommy Stuckert i Region Syd, der dækker Jylland fra og med Vejle og ned samt Fyn. Tredje mand er Kenneth Sørensen, der er regionsleder i Region Sjælland. Den konstellation skal sikre en kontinuerlig koordinering både imellem afdelingerne samt på tværs af regionerne.

Varm velkomst til nye kolleger

– Det nye set up betyder, at alle vores kunder vil have mulighed for kontakte os via kunderelations-, kundeservice- og produktions-teamet. Man kan se alle relevante kontaktoplysninger på vores hjemmeside, understreger den administrerende direktør.

Ovenstående betyder desuden, at pierre.dk Autolakering A/S har budt en række nye kolleger velkommen – ud over Kasper Bang Thorlund og Tommy Stuckert er det førnævnte Jesper Mosdal.

Han overtager sammen med regionslederne de mange opgaver, som Produktionsdirektør Stefan Hansen efterlader sig.

Efter intet mindre end 24 år under pierre.dk-paraplyen har Stefan Hansen besluttet sig for at prøve kræfter med nye udfordringer. Sammen med sin samlever har Stefan Hansen de seneste fem år udviklet Stutteri Erica – og de krævende hesteaktiviteter har nu fået et omfang, som kræver fuld fokus og dedikation. Derfor har Stefan Hansen besluttet sig for at hellige sig den fortsatte udvikling af Stutteri Erica.

Bevarer det høje serviceniveau

– Jeg vil gerne på hele koncernens vegne takke Stefan for hans enorme indsats og engagement i pierre.dk Autolakering A/S, og jeg ønsker både ham og hans hustru al held og lykke med Stutteri Erica, fortæller Bo Jacobsen.

Stefan Hansen vil de kommende måneder – sammen med både nye og eksisterende kolleger – implementere den nye organisationsstruktur, så det høje serviceniveau kan blive bevaret under transformationen.

– Vi glæder os til at fortsætte det gode og konstruktive samarbejde, og såfremt der er spørgsmål til ovenstående, er enhver samarbejdspartner mere end velkommen til at kontakte os, påpeger Bo Jacobsen.

Billedtekst:

Et nyt team er stablet på benene hos pierre.dk Autolakering A/S, hvor Stefan Hansen forlader koncernen efter hele 24 års ansættelse. Fra venstre er det Kenneth Sørensen, Stefan Hansen, Tommy Stuckert, Jesper Mosdal og Jens Düring.

–​

FAKTA – pierre.dk Autolakering A/S:

pierre.dk Autolakering A/S blev grundlagt i 1985 af Pierre Legarth. I foråret 2016 blev pierre.dk en del af Intelligent Repair Solutions Holding GmbH, som ud over ledelsen har Ufenau Capital Partners som aktionærer.

Pierre Legarth er i dag bestyrelsesformand i pierre.dk-koncernen, mens Bo Jacobsen er administrerende direktør i pierre.dk Autolakering A/S.

I 2005 etableredes et nyt og stort hovedsæde i Kolding, hvor virksomheden i dag råder over det største og mest moderne autolakeringscenter i verden. I foråret 2011 etablerede lakkoncernen sit første lak-center uden for landets grænser, da Lundblads Billackering AB (Sveriges største lakcenter) blev opkøbt.

pierre.dk-koncernen råder i dag over mere end 60 filialer alene i Danmark og Sverige. I 2019 blev pierre.dk kåret som Årets Autolakerer ved den danske branchekåring AutoAwards.

Yderligere information: www.pierre.dk.

Kontaktpersoner:

Adm. direktør Bo Jacobsen, pierre.dk Autolakering A/S​: +45 3089 0165

Sales Manager Claus Andersen, pierre.dk Autolakering A/ST: +45 2059 8519